purple nails

Je moet zeilen op de wind van vandaag

Friday, July 22, 2005

Een typische 'gadverdamme' dag

Net opgestart voor vandaag. Hoewel..opgestart?..

Vanmorgen weer geconfronteerd met de maandelijkse ongein, buikpijn en een zeer oncharmante pukkel op een wel heel goed zichtbare plek op mijn gezicht.

En dan van alle momenten krijg ik juist deze ochtend een mailtje van een uitzendbureau met de vraag of ik vandaag nog naar ze toe kan komen voor een kennismaking (en het is in hoofddorp helemaal!..) omdat ze voor 5 weken fulltime werk voor me hebben als receptioniste/telefoniste met wat administratieve taken erbij enzo.

Mja...Hannah wees mij erop dat dat wel money in the pocket is en dat ik dat tijdelijke werk maar gewoon meteen moet aanpakken.

En dat moet ik ook. Ik moet niet zo zeuren.

Maar vandaag is echt zo'n 'gadverdamme, ik heb nergens zin in, ik heb een katergevoel in mijn hoofd en ik wil niks doen....hoewel een chocoladereep zou er wel in gaan nu..' dag.

En Rembrandt draait wel hele optimistische muziek keihard achter me nu..


*Bah* ik haat optimistische muziek. En smurfen.

Ik ga maar weer een kopje koffie nemen,denk ik.
OH IK HEB NOG EEN CHOCOLADEREEP LIGGEN IN DE KAST! :D

1 Comments:

At 5:36 AM, Blogger Hannah said...

Chocola !!!!!! Altijd goed.
Ik baal nu dat ik zelf niets in huis heb. Dat komt waarschijnlijk omdat ik vannacht alles opgegeten heb toen ik thuis kwam van de kroeg. hahahah

Meid, we hebben allemaal die buien. Ik zou toch het werk aannemen, omdat je misschien over een tijdje je anders kapot verveelt thuis. En geld is niet belangrijk, maar wel fijn om te hebben? Kun je misschien nog op een kleine vakantie, een mooie rok ofzo kopen..en lekker veel chocolade :o)

 

Post a Comment

<< Home