purple nails

Je moet zeilen op de wind van vandaag

Monday, July 25, 2005

L'ontwikkelingen de la Maryque :)

Ik heb spierpijn. Mijn hele bovenlijf doet zeer. Maar dat vind ik niet erg, verre van erg zelfs want...

Ik ben uitgegaan afgelopen zaterdag!

En het was ontzettend leuk. Ik heb zelfs op het podium gedanst :). Heerlijk dronken geworden en met allemaal vreemde figuren gepraat. Pakhuis Wilhelmina vlakbij cs amsterdam. Ik heb me kostelijk vermaakt. Ik probeer nu om een goeie vriend van mij over te halen zijn verjaardag op 1 september daar te vieren want dan hebben ze zoiets fantastisch belachelijks als hardrock karaoke, met band, haha!

En verder....het woonbootje gaat door! Ik ga op het woonbootje wonen! Joegei!! :). Ik ga eerst even flink opruimen want het is nogal een zooitje. Rembrandt vindt het ook niet erg, maar juist leuk voor me, gelukkig. Word ik een zelfstandige dame van :)

Nog meer ontwikkelingen..ik heb een brief terug gehad van een eerdere open sollicitaie. Een therapeutisch instituut in de buurt van Zaandam. Ik had het via internet ontdekt en dat leek me zo leuk dat ik meteen een sollicitatiebrief gestuurd heb. De reactie hield in dat ze op het moment nog geen vacature voor kunstzinnig therapeut kunnen aanbieden omdat ze een maatschap zijn oid. Maar ze zijn momenteel heel druk bezig met het ontwikkelen van een vorm van particulier onderwijs en daar zouden ze me wel heel graag als freelancer voor willen gebruiken. Ik sta nummer 1 en ze nemen contact met me op zodra dat onderwijs initiatief van de grond is. Dus dat is op zich best positief niet?

Goed nu even een kopje koffie en dan maar aan het opruimen slaan.

Als mijn woonbootje af is, plaats ik hier wat foto's :)

1 Comments:

At 7:52 AM, Blogger Hannah said...

Hej meissie! Wat leuk voor je. En wat fijn dat Rembrandt het ook begrijpt. Is je eerste eigen huisje of niet? Ik ben heel benieuwd naar je bootje en als je eenmaal gesetteld bent kom ik gauwe logeren!
Leuke blog, blijf vooral schrijven. kusje

 

Post a Comment

<< Home