purple nails

Je moet zeilen op de wind van vandaag

Wednesday, July 27, 2005

Werk?!

Ik werd vanmorgen opgebeld door het uitzendbureau

Of ik wilde gaan werken en morgenochtend om 8 uur al meteen beginnen! Receptioniste/telefoniste bij Ford in Amsterdam. 5 halve dagen in de week. Ze willen me in ieder geval voor een maand en het liefst nog langer. Ik ga het doen!

Spannend!

Maar ik ga het een maand lang doen, denk ik. Er is nog een uitzendbureau waar ze mensen zoeken voor feesten en partijen en dan kan je je per dag in komen schrijven. Dus hartstikke vrijblijvend. Een vriendinnetje van mij werkt ook via dat uitzendbureau en per september hebben ze weer veel mensen nodig.

Achja, daar komen de verplichtingen weer langzamerhand...

Oh en kijk eens wat ik nog in de computer aantrof?.. :)

6 Comments:

At 11:18 PM, Anonymous Anonymous said...

Waldrock! Toch? Gefeliciteerd met je nieuwe baan.. succes!

 
At 5:31 AM, Blogger Hannah said...

djeez.. wat een dikke kop heb ik zeg. hahaha

Gefeliciteerd met je baantje!!

 
At 4:14 PM, Blogger Hannah said...

even serieus nu. heb ik echt zo'n kogelrond hoofd? ik ben tegenwoordig toch wel iets smaller of niet? potverdorie wat een dikke kop. hahahahaha
ja, ik lach wel maar ondertussen.
foei foei...

 
At 3:38 AM, Blogger Doris said...

Hannah, mafkees, je hebt géén dikke kop en ook geen kogelrond hoofd. Punt.

 
At 4:17 PM, Blogger Sehnsucht said...

Hoi, ik heb wat van je stukjes gelezen. Erg boeiend. Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe dat uitzendbureau heet in A'dam. Ik ben namelijk ook hard op zoek naar werk daar.

Grt Ronald

 
At 6:37 AM, Blogger Doris said...

www.studentenwerk.nl

 

Post a Comment

<< Home