purple nails

Je moet zeilen op de wind van vandaag

Wednesday, March 01, 2006

Nieuw kapsel...correctie: een kapsel..?!..

Oke in dubio...ik haat de kapper. Inderdaad daar ben ik nu echt een doos in. Mind the hair!! Gewoon laten groeien en zo min mogelijk eraf laten knippen was altijd mijn motto..

Maar een mens wil ook wel eens veranderen. En ik zit nu al een tijdje in dubio over het laten knippen van een lange pony, beetje seventies idee..


Wacht, ik heb voorbeeldjes:









Maar brr....wel eng. Ohja en de bril moet weg dan en dan worden het lenzen, anders wordt het wellicht een te truttig uiterlijk en dat kunnen we natuurlijk ook niet hebben.
Dus (Hannah!..) wat vind jij...laten knippen of niet?...Lijkt mij wel gaaf hoor, en dan de ogen met veel mascara en kohlpotlood :)

7 Comments:

At 4:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Ik was 2 dags terug bij de kappert.
Ik stel het ook vaak uit, geen zin om 20 euro uit te geven aan iets dat elke keer toch weer in de oude vorm teruggroeit (lang en anamorf).

Maar eigenlijk vind ik het wel leuk de laatste tijd.
Ik krijg altijd de neiging om te lachen, je zit met zn allen stil om zo'n tafel, net als bij de tandarts maar dan zonder tafel en koffie.

Mensen om je heen die aan elkaars haar zitten te rotzooien voor geld.
Kleurtjes erin...

Voel me ook altijd ongemakkelijk in zo'n zaak..totdat m'n haar gewassen word.

Ik heb dan moeite om wakker te blijven...komt misschien door het warme water...een jonge meid die je hoofdhuid masseert...

En daarna moeten zeggen wat je in gedachte had.

Alseerst duurt het dan 10 seconden voordat ik wat terug zeg (zit dan in vegetatieve staat voor de spiegel, alsof ik net ben opgestaan).

Ohja, vreslijk moeilijk vind ik dat trouwens....dan probeer ik een goed antwoord te geven...maar ik ben toch geen deskundige, weetikveel, mens!@ jij bent toch kapper! Jij weet er toch wat van , maak het gewoon zo mooi mogelijk!!!!!

Wel oppassen dat je niet zegt: "doe maar wat leuks."

Wie weet sta je dan later buiten met wasknijpers, wortels , kurketrekker en een clarinet in je haar...

Marijn je moet ook geen antwoord typen als je haast in slaap valt.... hmmm zonde om weg te gooien na al dat getyp...en posten maar!!!!!

Goedenacht!

 
At 6:05 PM, Blogger Hannah said...

Waarom noem je mijn naam nou weer? haha nu voel ik alsof alles van mij afhangt.. jij moet zelf kiezen meid!

maar ik vind het volgende. je hebt een best rond en groot voorhoofd (net als ik) en dan staat een pony sowieso leuk! ik zou gaan voor de derde plaatje (is dat anouk trouwens?), een pony die vrij dun en bestwel recht geknipt is. niet zo'n uitgehakte mat als op die eerste. ik weet zó zeker dat het je mooi zal staan. als het niet zo is, dan laat ik mijn haar precies zo'n pony aanmeten okay? hihi
je hebt de laatste tijd best wat emotionele dingen meegemaakt, dat is nu voorbij en je staat voor een nieuw begin. daar past ook een nieuwe kapsel bij!
en tot slot: jezus mens neem nou eens een risico, doe eens gek, doe het doe het doe het !

 
At 5:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Hey there! Ik ken je niet, maar ik lees alle vriendjes en vriendinnetjes van Hannah, dus jou ook. Ik weet ook niet zo goed hoe je eruit ziet (behalve dat ik op de foto heb gezien dat je ontzettend lang haar hebt), maar ik zou zeggen: Go for it! Laat de kapper deze plaatjes zien en vraag om advies op maat. Een beetje kapper ziet meteen hoe het bij jouw gezicht geknipt moet worden om ervoor te zorgen dat het werkt. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? *smiley* En ik wil foto's zien van het resultaat, oké?

Cheers!

 
At 6:13 PM, Anonymous Anonymous said...

gepony-d en al? Anouk-ish?
Lenzen-soep?
Up-gepatch-d? (/upgepatched?/ge-uppatched?)

Pics posten!
Post pics!

 
At 11:05 AM, Blogger Doris said...

Oke nou het kapsel is er nog niet, maar ik ga wel maandag bellen voor een afspraak bij de opticien voor de lenzen alvast en dan komt daarna de pony :)

Wel spannend hoor..hihi..

En welkom Anita ;) Ik zal zeker een foto posten hier wanneer het zover is.

Thanx!

 
At 3:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Goed plan. Zo'n bril....idd geen goed idee...

http://student-kmt.hku.nl/~marijn3/Zooi/paarsebril.JPG

 
At 6:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Nou Nagels,

Hannah leuke update, nu jij nog.

(jaja ik ook ik weet het;-)

 

Post a Comment

<< Home