purple nails

Je moet zeilen op de wind van vandaag

Friday, November 11, 2005

HUH?!

En zo besloot ik eergisteravond om te gaan douchen. Uiteraard deed ik eerst mijn bril af, de kleertjes uit en hoppa onder de warme douche.

Maar wat schetst mijn verbazing???.......

Na het douchen bleek mijn bril spoorloos.
Niet meer te vinden. Diezelfde avond met zn tweeën druk lopen zoeken, gisteravond nog eens wezen zoeken en zojuist ook weer het huis met uiterste precisie doorzocht, maar nee, nee en nog eens nee.
De beruchte paarse bril is spoorloos.

Buuhhuuuuuhhhhh!!!!!!! Ik wil mijn bril terug! NU!!!

Goed, dat hielp ook niet bepaald.. :(

Dan maar voorlopig met mijn oude brilletje op die trekt achter mijn linkeroor.


Ik snap er niks van.


WORDT VERVOLGD..

3 Comments:

At 7:39 AM, Blogger Hannah said...

waar lag ie nou? ik zag dat je hem gisteren weer op had!! heb je hem wel even streng toegesproken??

 
At 2:34 AM, Blogger Doris said...

Ik had hem op het zadel van mijn brommer gelegd die in de gang geparkeerd stond en daar was ie van af gevallen. Heeft toen wel een aantal dagen geduurd voordat ik daar achter kwam.

 
At 2:58 AM, Anonymous Anonymous said...

Ik sluit me geheel aan op die opmerking van Anonymous.

 

Post a Comment

<< Home