purple nails

Je moet zeilen op de wind van vandaag

Monday, August 08, 2005

taart

Ik ben zaterdag uit geweest. Met Ayaal samen.
Jungle, drum & bass. En wat was het geval? Ik voelde me alsof ik 100 kg woog. Ik kon geen nummer volhouden met dansen. Jawel, of eigenlijk 'welnee'; ik heb geen conditie.

Het is treurig met mij gesteld.

Bovendien hoorde ik mijzelf zeggen dat ik 'vroeger' toen ik 16 was veel uitging op drum & bass en jungle. Waarop ik de jongen waar ik mee sprak hoorde vragen hoe oud ik dan wel niet was. 24 antwoordde ik. Hij was net 18 geworden.

En nu heb ik spierpijn. En niet zo'n beetje ook.


Gelukkig kwam er nog een hele goede vriend van mij om 2.45 uur binnen lopen, waarna we de rest van de avond als 3 ouwe lullen beschonken met onze konten tegen elkaar aan hebben staan dansen.


Het moet toch niet erger worden..

3 Comments:

At 4:23 PM, Anonymous Anonymous said...

Jij GAAT tenminste nog dansen, hihhihi. Ik ben al zo 'oud en saai' dat ik me erger aan te luide muziek, te drukke dansvloeren, te veel jonge mensen, verkeerde sfeer,te dure drankjes...
Anyway, You're not alone out there!


x hannah

 
At 9:24 AM, Anonymous Anonymous said...

"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not tried it."
passionfruit cheesecake recipe

 
At 3:51 AM, Blogger Doris said...

Pakhuis Wilhelmina, daar ga ik je mee naar toe nemen! Wacht maar tot je weer hier bent in november..

 

Post a Comment

<< Home