purple nails

Je moet zeilen op de wind van vandaag

Tuesday, August 16, 2005

Daar is de zomer weer! Laat de sproeten maar komen!!

Het zonnetje schijnt en ik zit hier tevreden te zijn :).


Kopje koffie erbij, sigaretje en Ten Years After aan. (Ik raad iedereen aan om het album 'Undead' eens te gaan beluisteren; word je geheid vrolijk van :).

Ik heb mijn eerste nachtje alleen op de woonboot vannacht overleefd. Het was even spannend, zo in het donker in mijn eentje, maar radio 1 heeft me knus de nacht door geholpen.

Zodirect op naar de pont met de brommert om daar oppervriendinnetje Ayala op te halen. We hebben het voornemen om vanavond een hoop zieke films te gaan kijken en rode wijn te drinken.
Maar nu moet ik gauw weg, anders kom ik te laat. En dat kunnen we niet hebben natuurlijk!

Hoera, positieve energie! Wees welkom :D


1 Comments:

At 2:53 PM, Blogger Hannah said...

Nou....hier is geen zon te bekennen hoor. Mag ik bij jou komen logeren?

 

Post a Comment

<< Home