purple nails

Je moet zeilen op de wind van vandaag

Thursday, August 25, 2005

Stom.

Oke ik ben in een vervelende bui.

Ik wil namelijk zo graag aan de slag als kunstzinnig therapeut! Therapie geven dmv tekenen, schilderen en boetseren, that is..

Maarja dat gaat niet zo één, twee, drie.

En nu ben ik alweer een paar uur (!!!) aan het wachten op Rembrandt zodat we samen naar Leiden kunnen tuffen om daar foldertjes e.d. over kunstzinnige therapie te gaan halen. Die foldertjes ga ik dan bij mijn open sollicitatie brieven voegen, want veel instellingen kennen het beroep niet. En het is nu juist zo'n mooi beroep! Potjandorie.

En ik moet me niet zo druk maken. Ik heb maandag en woensdag weer eens migraine gehad. Dat is echt verschrikkelijk. Net alsof er een een mes in je hoofd gestoken zit, zo'n pijn! Ik kan dan niks anders doen dan overgeven van de duizeligheid en in het donkerste kamertje gaan liggen met een zonnebril op. Het kleinste beetje licht gaat dan nog dwars door mn schedel heen namelijk. Sinds september heb ik last van migraine. Daarvoor nooit gehad. Maar in september begonnen met een hele zware stage in de psychiatrie en daarna de horror van het schrijven van een scriptie met 3 wijv...pardon..meisjes. En stop maar eens 4 vrouwen bijelkaar 5 maanden lang, praktisch non-stop. Dat is bijna vragen om een fikse catfight. En zeker met die WIJVEN. Bah. Stelletje oncreatieve zoutloze veilig grijs en beige dragende leeghoofden waren dat. En ik mis mijn beste vriendje. Als de hel. Ik wil hem knuffelen en dansen de hele nacht door! :)

Oh daar is rembrandt. Off to Leiden.

2 Comments:

At 11:22 AM, Blogger Hannah said...

rond.. als de zon... hihi mooie bril ook! paars! Paars is goed!

 
At 10:34 AM, Blogger Hannah said...

Ben je nou nog in die vervelende bui of heb je geen tijd gehad om te schrijven? we hebben al tijden niets nieuws van je gelezen dame. kan niet hoor. kom op!!!!

 

Post a Comment

<< Home