purple nails

Je moet zeilen op de wind van vandaag

Sunday, April 02, 2006

Vrijdagavond bij een vriendin geweest in Haarlem. Argh spin, momentje.. Das nu het nadeel van het wonen op een woonboot...spinnen. Gelukkig ben ik niet bang voor spinnen. Ik vind ze eerder fascinerend. Ik geloof dat mijn kleine vriend de dans ontsprongen is overigens, hij zat niet in mn lege kopje toen ik hem zojuist vrij wilde laten buiten.

Afin, vrijdagavond bij een vriendin geweest dus. Ik voelde me niet op en top maar toch een leuke avond gehad. Veel gepraat en nog even gedanst bij haar thuis met de muziek heel hard aan :). Gisteravond uitgenodigd voor een feest in Brabant maar omdat ik me dus niet heel erg lekker voelde ben ik maar vroeg naar bed gegaan. En dan nu weer een frisse dag begonnen. Met mijn lenzen in. Tis nog steeds wennen, hoewel het in en uit doen vrij snel gaat, gelukkig.
Eigenlijk verder niet veel nieuws onder de zon. Comme si, comme sa. Ben blij dat het weer mooier wordt, daar was ik wel aan toe.

3 Comments:

At 4:52 AM, Blogger Hannah said...

ik ben ook niet bang voor spinnen!
vroeger toen ik bij belcompany werkte kwamen de meiden van de kledingwinkel aan de overkant altijd aanrennen als ze een spin in de kleedkamer hadden, of ik die even wilde pakken... hahah

ennuh je lenzen zijn er dus al?? ik ben benieuwd!!

 
At 3:47 PM, Anonymous Anonymous said...

oppakken gaat me altijd net iets te ver gek genoeg. Voor de rest is het vaak leuk om te zien.

Die langpoot spinnen zijn handigerts.

Je denk altijd dat die verloren zijn in zo'n huis, maar het gaat echt ze prima af.
Af en toe lieveheersbeestje, vliegje... en dan zie je ze steeds groter worden.

Word nog steeds kwaad als ik mensen spinnen zie doodslaan. Zo compleet nutteloos...wat denk je dat zo'n spin gaat doen anders danzich kapot schrikken en hard wegrennen?!?!

 
At 6:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Nou, kopieer eens wat uit dat dagboek naar je blog! :-D

 

Post a Comment

<< Home