purple nails

Je moet zeilen op de wind van vandaag

Friday, March 09, 2007

jemig...

Ben je even niet op je blog geweest. moet je ineens inloggen met je gmail account?...vaag allemaal.. Maar goed.

Tis nu vrijdagavond en ik probeer mn ogen open te houden voor Little Britain wat vanavond rond 23.30 uur begint. Dus dan maar even hier terecht gekomen.

Gisteren bij een vriendinnetje langs geweest en ik weet niet, maar ik heb een dusdanige shockerende documentaire op tv gezien aldaar dat ie nog steeds op mn netvlies staat. Misschien dat jij hem ook gezien hebt?
Het ging over een nieuwe rage in Amerika...plastische chirurgie van de vagina (??!!?!?!!). Op een gegeven moment werd er een meisje van 15 geinterviewd. Ze had in de bladen vernomen dat veel vrouwen hun vagina laten verbouwen. Met als inspiratiebron De Playboy en allerlei andere sexblaadjes. De vrouwen in die tijdschriftjes hebben namelijk zulke barbie achtige vulva's dat het een rage is geworden om dat ook bij de 'normale' vrouw te creeëren. De documentairemaakster ging op onderzoek uit bij de redacties van deze bladen en ontdekte dat AL die bladen met photoshop werken. Iedere vagina wordt met photoshop tot een glad geheel bewerkt. Helaas is de plastisch chirurgie rage al zo ver gevorderd dat hier niet meer bij nagedacht wordt.
Zo ook bij dat meiske van 15. Haar moeder zat naast haar en die vond het een goed idee om haar dochter tussen de benen te laten bekijken door zo'n chirurg. Die natuurlijk vond dat het meisje een flinke verbouwing nodig had. Uiteindelijk ging het meisje onder het mes. En hier moest de camera natuurlijk getuige van zijn, en zo ook ik.

MIJN GOD.

Nu het moment dat af en toe nog door mn hoofd spookt. Die arts pakte een schaamlip vast en met een brandertje ging ie telkens heen en weer over de onderkant van het flapje. Waarschijnlijk was het erg taai want hij haalde er ook nog een soort brandend zuur bij (....).
Ik zat werkelijk te gillen op de bank. Mn vriendin trok het niet meer en liep overstuur door de huiskamer heen en weer te ijsberen. Ze heeft nog even op de bank naast me gezeten met onbewust de handen beschermend tussen de benen, maar dit duurde maar heel even en toen begon ze weer onrustig heen en weer te lopen.
Ik was een bikkel en ik ben blijven zitten. Godzijdank stopte het net op tijd want ik voelde het Chineese eten net naar boven komen.
Het resultaat was vervolgens een roze sneetje, zonder schaamlippen.

Oke we hadden net zo goed weg kunnen zappen natuurlijk. Maar het was me natuurlijk ook je reinste sensatie en kolder dat wegzappen ergens ook wel weer zonde was. Ik bedoel, een belevenis was het me wel. Alleen maar hopen dat ik nu niet getraumatiseerd ben, want dat was nu ook weer niet de bedoeling.

Dat was mijn mededeling wel weer voor nu. De BZN farewell show begint nu op tv en ik heb geen idee waar de afstandsbediening is gebleven. Dus ik moet NU acuut op zoek gaan om een ander kanaal op te zetten.


Uit van hier.

6 Comments:

At 5:17 PM, Anonymous Anonymous said...

had een gedeelte gezien.
Ze werkten mee aan die documentaire omdat ze dan korting kregen van de betreffende 'chrirurg'

Verbluffende, verontrustende wereld.

 
At 5:20 PM, Anonymous Anonymous said...

en nee heb niet naar de operatie zelf gekeken.

Het nutteloze van het alles maakte me al misselijk genoeg.
Mensen snappen niet dat het mooi is om menselijk te zijn.

Ik heb als kind wel eens onder een barbierok gekekn, maar was niet onder de indruk.

nuff said.

 
At 9:31 AM, Blogger Hannah said...

ik vind het ook absolute onzin.
laat de natuur toch gewoon haar gang gaan!

heb je genoten van bzn of toch nog de ab gevonden? ;o)
xx

 
At 4:20 AM, Blogger Doris said...

Laat me raden dat was één van de vele barbiepoppen van mij zeker? Ze laten wippen is ook niet indrukwekkend overigens, zo liet een vriendin me eens weten.

En Hannah: Godzijdank snel de afstandsbediening gevonden, want helemaal lopen naar de tv, is wel heel vervelend :)

 
At 4:23 AM, Blogger Doris said...

Marijn, maak jij trouwens ook eens zo'n blog aan. Lijkt me leuk

 
At 5:44 AM, Blogger Hannah said...

ja marijn doe dat eens .dat zou ik ook leuk vinden

 

Post a Comment

<< Home